ŞAHTERE OTU:egzama ve sedef hastalarının tercihidir.
MİNE ÇİÇEĞİ:Kan temizleyici özelliği vardır.
EĞİR KÖKÜ:prostat hastaları için kullanılır.
DULAVRA OTU:Saç dökülmelerine iyi gelir.
HİNDİBA,ZERDACAL OTU:Karaciğer rahatsızlıklarında kullanılır.
ÇUHA OTU,MELİSSA:Sakinleştirici özelliği vardır.
BALLI BABA:Böbrek ve diyaliz hastalarına önerilir.
HAVLICAN:Alkciğer ve solunum problemlerine,nefes darlığı çekenlere iyi gelir.
ZENCEFİL:Astım ve bronşit hastalarına önerilir.
ISIRGAN:BAğışıklık kuvvetlendirir.
KUŞBURNU:Kanamayı durdurduğu için kan basıncı önemli olan kalp ve tansiyon hastalarında kullanılır.
FESLEĞEN,DEFNE OTU:Baş ağrılarına iyi gelir.
MEYAN KÖKÜ:Ülsere iyi gelir.
ADA ÇAYI,IHLAMUR VE NANE:Soğuk algınlığında tedaviye yardımcıdır.
REZENE VE ANASON:kabızlık sorunu çekenlere bire birdir.
EKİNEZYA:grip hastalarına önerilir.
BİBERİYE:Romatizma,düşük tansiyon,safra kesesi taşı gibi şikayetleri olanlar için öneriliyor.
Hangi Bitki neye sifa oluyor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Hangi Bitki neye sifa oluyor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
6 Şubat 2008 Çarşamba
Hangi Bitki neye sifa oluyor
Etiketler: Hangi Bitki neye sifa oluyor
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)